Warszawa, 14.12.2016 (ISBnews) - P4 operator sieci Play - pozyskał 1,12 mln użytkowników usługi muzycznej Tidal w ponad rok od jej udostępnienia, poinformował członek zarządu operatora Bartosz Dobrzyński.
"Mam ogromną satysfakcję z tego, że osiągnęliśmy cel, który nam przyświecał i przekonaliśmy Polaków, że warto sięgać po takie źródła muzyki, które oferują twórcom gratyfikację finansową, a nie jedynie promują i wykorzystują ich twórczość" - powiedział Dobrzyński podczas konferencji prasowej.
Zapowiedział jednocześnie, że operator ma rozwinąć muzyczną ofertę już w pierwszych miesiącach 2017 roku.
Na początku listopada ubiegłego roku Play poinformował o nowej promocji, w ramach której swoim abonentom udostępnił serwis streamingowy Tidal Premium na 2 lata za darmo dla klientów abonamentowych. Dzięki temu celował w zwiększenie ówczesnej liczby 1,5 mln swoich użytkowników, którzy korzystali z usług dodanych.
Tidal (były Wimp) to serwis muzyczny będący własnością czołowych amerykańskich muzyków. Serwis podaje, że posiada bazę 40 mln utworów muzycznych i blisko 130 tys. materiałów wideo.
(ISBnews)