O planach polskich firm odzieżowych pisze „Puls Biznesu”.

LPP z Gdańska, właściciel takich marek, jak Reserved, Cropp czy House, chce zwiększyć liczbę sklepów w Rosji o 14 proc. Biorąc pod uwagę fakt, że rosyjski rynek odpowiada za ok. 20 proc. sprzedaży LPP, plan ten jest oceniany jako znaczący.

Z kolei powierzchnia sklepów LPP na Ukrainie będzie zwiększona o 24 proc.

Plany zwiększenia zaangażowania na Wschodzie ma nie tylko LPP. We wrześniu 2016 roku produkujące obuwie CCC wykupiło swojego rosyjskiego franczyzobiorcę. W 2017 roku firma chce otworzyć kolejne 20 sklepów na rynku rosyjskim.

Reklama

Plany zwiększenia liczby sklepów ma również Esotiq & Henderson. Firma chce otworzyć 20 nowych sklepów.

>>> Czytaj też: Pierwszy raz w historii liczba bogatych Polaków przekroczy milion