"Głównym powodem niezrealizowania prognozy jest brak zawarcia transakcji, […] to jest niedojścia w terminie do 31.12.2016 roku transakcji udzielenia podmiotowi trzeciemu licencji ( w tym produkcji i sprzedaży wyrobów) znaku towarowego, która była przedmiotem negocjacji w 4Q 2016. Zarząd spółki uznał, że sfinalizowanie rozmów o udzieleniu licencji przed końcem bieżącego roku jest niemożliwe" – czytamy w komunikacie.

Na początku września Miraculum przewidywało uzyskanie w 2016 r. zysku brutto w wysokości 1,2 mln zł, przy przychodach w na poziomie 42 mln zł.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się m.in. marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin i Wars. W lutym 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)