LiveChat Software miał 18 070 klientów z ponad 140 krajów świata według stanu na 1 stycznia 2017 r. W grudniu ta liczba wzrosła o 299 klientów, a w trakcie roku - o 4 577, poinformowała spółka.





"Mamy za sobą kolejny niesamowity rok. Dzięki ciężkiej pracy całego zespołu jesteśmy jednym z liderów globalnego rynku, regularnie znajdujemy się w czołówce najlepiej ocenianych rozwiązań w naszej kategorii i notujemy dynamiczny wzrost wyników finansowych. Tylko w zeszłym roku zwiększyliśmy liczbę klientów o ponad 4,5 tys. firm i instytucji" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

W I połowie 2016/17 roku finansowego (który zaczyna się dla LiveChat Software 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 45,9% do 34,55 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 48% do 24,16 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) o 48,5% do 23,41 mln zł, skonsolidowany zysk netto o 48,1% do 18,83 mln zł., podano także.

"Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks). W ostatnim czasie do tej grupy dołączyły takie marki, jak Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, telewizja CBS, IKEA (sieć w Kanadzie), Generali, Citrix, czy D-Link" - czytamy w komunikacie.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)