Warszawa, 10.01.2017 (ISBnews) - Marvipol podtrzymuje cel zwiększenia sprzedaży mieszkań o minimum kilkanaście procent w 2017 r. wobec 627 lokali sprzedanych w ub. r., poinformował prezes Mariusz Książek. W tym roku deweloper chce uzupełnić ofertę mieszkaniową o co najmniej 2 nowe projekty.
"Mamy za sobą udaną końcówkę roku, dzięki której Grupie Marvipol udało się z nawiązką zrealizować plan minimum na 2016 r., jakim było utrzymanie sprzedaży na poziomie nie mniejszym niż w 2015 r. Najlepiej sprzedającą się inwestycją Marvipol niezmiennie pozostaje Central Park Ursynów, od 2014 r. utrzymującą się w czołówce najlepiej sprzedających się projektów na warszawskim rynku mieszkaniowym. Cieszy nas rosnące zainteresowanie nowymi inwestycjami – Riviera Park i Bemowo Residence, wierzymy, iż ich udział w tegorocznej sprzedaży zauważalnie wzrośnie" - powiedział Książek, cytowany w komunikacie.
"Nasze plany sprzedażowe na 2017 r. są niezmienne. Cel minimum to kilkunastoprocentowy wzrost liczby zawartych umów. By cel ten zrealizować z satysfakcjonującym dla akcjonariuszy naddatkiem chcemy w 2017 r. uzupełnić ofertę mieszkaniową Marvipol o co najmniej 2 nowe projekty mieszkaniowe, równocześnie przygotowując do uruchomienia kolejne etapy już realizowanych inwestycji" - dodał.
Poinformował także, że spółka cały czas aktywnie poszukuje również nowych szans inwestycyjnych na rynku mieszkaniowych. Analizuje zarówno działki pozwalające na możliwie szybkie rozpoczęcie realizacji inwestycji mieszkaniowych, jak i inne projekty, które pozwolą w skokowy sposób zwiększyć skalę działalności mieszkaniowej części biznesu Grupy, podkreślił.
Marvipol podał wcześniej, że sprzedał 91 mieszkań i lokali usługowych w grudniu ub.r. (wzrost o 122% r/r), co daje narastająco w ciągu całego 2016 r. 627 szt. (wzrost o 4,5% r/r).
Marvipol to jeden z największych warszawskich deweloperów, jest też importerem i dystrybutorem samochodów. Marvipol jest notowany na GPW od 2008 r. W 2015 r. spółka miała 694 mln zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)