Stoppoint (w trakcie zmiany nazwy z Produkty Klasztorne), platforma technologiczno - logistyczna dla e-commerce zakłada przejście na rynek główny GPW z NewConnect w IV kw. bieżącego roku, poinformował prezes Damian Puczyński.




"Nasz ramowy harmonogram zakłada przejście na GPW z NewConnect w IV kwartale. Rozwijamy technologię, która optymalizuje proces logistyki i e-commerce. Chcemy dostarczać partnerom narzędzia i technologie dla obu tych segmentów. Obok partnerów krajowych liczymy na rozwój współpracy w wymiarze międzynarodowym, nie tylko np. poprzez wsparcie polskich spółek w wyjściu za granicę, ale również wsparcie zagranicznych partnerów na polskim rynku" - powiedział ISBnews Puczyński.

"Jesteśmy jedynym podmiotem na rynku z tyloma partnerami, w tym firmami logistycznymi i punktami odbioru. Wchodzimy na rynek giełdowy, ponieważ daje szereg możliwości finansowych, inwestycyjnych, czy biznesowych, a także prestiż. Chcemy rosnąć bardzo szybko z roku na rok. Potencjał, jaki widzimy na zachodnich rynkach pozwala na taki optymizm. Jednym z naszych celów jest zwiększanie przychodów z udostępniania technologii" - dodał prezes spółki.

Spółka obecnie realizuje emisję akcji serii G skierowanej do swoich partnerów. Według ramowego harmonogramu transakcji, kolejna emisja akcji serii H na ok. 4 mln zł planowana jest w lutym. Będzie to emisja z prawem poboru i ma "umożliwić dotychczasowym akcjonariuszom skorzystanie z wejścia nowego inwestora".

Następnie procedura scalenia akcji zakładana jest w II kwartale. Z kolei w III kwartale planowane jest złożenie prospektu i w efekcie spółka liczy na przeniesienie notowań na GPW z NewConnect w ostatnich miesiącach roku.

Obecnie trwa proces rejestracji zmian w spółce. Produkty Klasztorne mają zmienić nazwę na Stoppoint w najbliższym czasie. Po całej transakcji Damian Puczyński będzie miał ok. 80% akcji.

Według słów prezesa, spółka uwzględnia w swojej strategii przejęcia, rozbudowę kompleksowej platformy technologiczno - logistycznej od punktów odbioru, systemu clearingowego po analizę big data.

"Jesteśmy w stanie zaproponować wspólne partnerstwo w projektach e-commerce oraz usługi technologiczne spółkom, jak to jest chociażby w przypadku Stacji z Paczką z PKN Orlen" - wskazuje Puczyński.

Dazumi zajmuje się tworzeniem i dostarczaniem technologii wykorzystywanych przez różnych uczestników rynku logistycznego i e-commerce. Działając pod marką Stoppoint i jest m.in. operatorem usługi „Stacja z Paczką", która umożliwia klientom indywidualnym odbiór przesyłek na ponad tysiącu stacji benzynowych PKN Orlen. Przychody spółki w ciągu ostatnich lat rosły w tempie około kilkadziesiąt proc. rocznie.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews)