"Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 35% i była niższa o 7 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w styczniu roku poprzedniego. Znaczący wpływ na wysokość marży miały intensywne wyprzedaże kolekcji AW16 w raportowanym okresie, przy nieznacznym udziale nowej kolekcji w tej sprzedaży. W porównaniu do roku ubiegłego w którym to kolekcja wiosenna była wprowadzana do sklepów już od początku stycznia, w tym roku nastąpiło to pod koniec tego miesiąca" - czytamy w komunikacie.



Przychody ze sprzedaży internetowej w styczniu 2017 r. wyniosły ok. 22,7 mln zł i były wyższe o ok. 200% r/r.



Powierzchnia handlowa sklepów na koniec stycznia 2017 roku wyniosła ok. 910 tys. m kw i była większa o ok. 8% od powierzchni handlowej na koniec stycznia ub. roku



LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.



(ISBnews)