"Subskrypcja prywatna obejmowała 41 779 100 akcji zwykłych serii G o wartości nominalnej 0,10 zł za akcję. W ramach przeprowadzonej subskrypcji zostały objęte wszystkie akcje serii G po cenie emisyjnej równej 0,12 zł za akcję. W ofercie wzięło udział łącznie jedenaście podmiotów, które podpisały umowy objęcia akcji na całość emisji" – czytamy w komunikacie.

W wyniku emisji kapitał zakładowy spółki zostanie podwyższony o kwotę 5 mln zł. Akcje nowej emisji zostały zaoferowane wybranym inwestorom w ramach subskrypcji prywatnej.

"Jestem zadowolony, że wszystkie osoby, które jeszcze przed emisją akcji interesowały się planami spółki, teraz zdecydowały się w nią zainwestować. Zakończenie emisji sukcesem to potwierdzenie, że zaproponowany przez nas model biznesowy zyskał uznanie akcjonariuszy. Będziemy dalej pracować nad dynamicznym wzrostu wartości akcji" – powiedział prezes Produkty Klasztorne (Stoppoint) Damian Puczyński, cytowany w komunikacie.

Stoppoint, platforma technologiczno - logistyczna dla e-commerce zakłada przejście na rynek główny GPW z NewConnect w IV kw. bieżącego roku.

Dazumi zajmuje się tworzeniem i dostarczaniem technologii wykorzystywanych przez różnych uczestników rynku logistycznego i e-commerce. Działając pod marką Stoppoint i jest m.in. operatorem usługi „Stacja z Paczką", która umożliwia klientom indywidualnym odbiór przesyłek na ponad tysiącu stacji benzynowych PKN Orlen.

(ISBnews)