Warszawa, 27.02.2017 (ISBnews) - Vivid Games zapowiedział pojawienie się swojego drugiego tytułu z portfolio wydawniczego – gry wyścigowej "Highway Getaway" 9 marca w sklepach App Store i Google Play, podała spółka.
"W ramach intensyfikacji kampanii promocyjnej, bydgoski deweloper uruchomił akcję pre-rejestracyjną. Celem jest budowa społeczności wokół gry jeszcze przed jej premierą" - czytamy w komunikacie.
"Highway Getaway" to wyścigowa gra akcji, oparta na popularnej mechanice znanej z gatunku endless runnerów. Celem rozgrywki jest przejechanie jak najdłuższego dystansu oraz ucieczka przed policyjnym pościgiem. Gra zawiera kilkaset misji, kilkanaście pojazdów oraz trzy trasy, na których gracze mogą współzawodniczyć ze swoimi znajomymi. Każdy wyścig to wiele zróżnicowanych mechanik oraz elementów ułatwiających rozgrywkę. Monetyzacyjny potencjał został zbalansowany pomiędzy mikropłatności i wyświetlanie reklam. Gra wspiera szeroką gamę urządzeń i zajmuje mniej niż 100 MB, podano w materiale.
"Zamierzamy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców zainteresowanych krótką rozgrywką opartą na wyścigach samochodowych. Mechanika, sposób konstrukcji oraz rodzaj monetyzacji są przejrzyste, gra posiada niskie wymagania sprzętowe, pomimo wysokiej jakości wizualnej. Wierzymy, iż gra posiada wysoki potencjał który będziemy wykorzystywać na przestrzeni długiego czasu" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.
Umowa z Invictus Games - producentem gry - przewiduje podział zysków na warunkach partnerskich, podano również.
"Kampania promocyjna obejmować będzie m.in. już uruchomioną pre-rejestrację do Klubu VIP zapewniającą unikalne nagrody po ściągnięciu gry, oraz globalny turniej pomiędzy graczami, w którym będzie można wygrać nagrody rzeczowe. Tytuł będzie również prezentowany na rozpoczynającej się dzisiaj jednej z najważniejszych konferencji branżowych 'GDC' w San Francisco" - wskazano także.
"Gra jest już praktycznie ukończona, zajmujemy się ostatnimi szlifami jakości oraz skupiamy na działaniach marketingowych. Przed premierą wszystko będzie zapięte na ostatni guzik" - zapewnił manager projektu Jan Chichłowski, cytowany w komunikacie.
Vivid Games podkreśla, że wkrótce pojawią się kolejne premiery w planie wydawniczym spółki. "Real Boxing Manny Pacquiao" ukaże się 20 kwietnia - na dwa dni przed kolejną walką sławnego pięściarza. W czerwcu 2017 roku do sklepów trafi "Metal Fist: Urban Domination", podsumowano w informacji.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował we wrześniu 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
(ISBnews)