Warszawa, 28.02.2017 (ISBnews) - Comarch wdrożył w Idea Banku system usprawniający zarządzanie programami motywacyjnymi dla swoich pracowników, poinformowała spółka.
"Kluczowymi wymogami były elastyczność i parametryzowalność rozwiązania pozwalające administratorom biznesowym na dokonywanie niezbędnych modyfikacji reguł prowizyjnych. Istotna dla banku była też funkcja kontroli na drugą rękę oraz śledzenia wszystkich zmian w rejestrze zdarzeń systemowym" - powiedział project manager Rafał Kwarciany, cytowany w komunikacie.
Celem banku był zakup systemu, który pozwoliłby nie tylko na uproszczenie rozliczeń prowizyjnych, ale również na dostarczenie szczegółowych danych na temat kosztów prowizji na wszystkich etapach procesu sprzedaży, kontrolę efektywności systemów motywacyjnych oraz wykrywanie nadużyć prowizyjnych, podano także.
"Wdrożone rozwiązanie - Comarch Commission & Incentive pozwala wspomnianym administratorom zarządzać naliczeniami i rozliczeniami prowizji czy uprawnieniami użytkowników, jak również parametryzować reguły prowizyjne oraz generować raporty okresowe i ad hoc - wszystko przy minimalnym udziale specjalistów IT" - czytamy w komunikacie.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.
(ISBnews)