Warszawa, 16.03.2017 (ISBnews) - Cyfrowy Polsat celuje w utrzymanie w tym roku udziałów w oglądalności (23-25%) oraz wzrost przychodów reklamowych przynajmniej zgodny z dynamiką wzrostu rynku reklamy telewizyjnej, utrzymanie tempa wzrostu usług (RGU) oraz FCF LTM na poziomie nie niższym niż w 2016 r., podała spółka.
"Nasze oczekiwania i cele na 2017 r.: kontynuacja strategii zakładającej utrzymanie udziałów w oglądalności (23-25%) oraz wzrost przychodów reklamowych przynajmniej zgodny z dynamiką wzrostu rynku reklamy telewizyjnej; utrzymanie tempa wzrostu usług (RGU) i nasycenia bazy klientów usługami zintegrowanymi; konsekwentna budowa ARPU na klienta; utrzymanie wysokiego poziomu marżowości naszego biznesu; capex max. 10% przychodów; FCF LTM na poziomie nie niższym niż w 2016 roku" - podano w prezentacji wynikowej.
W segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym na koniec 2016 roku łączna liczba usług, świadczonych przez Grupę zarówno w modelu kontraktowym jak i przedpłaconym, wyniosła 16 524 936.
Z kolei skorygowany FCF po odsetkach wyniósł 1 557 mln zł w 2016 r.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Midas także należy do telekomunikacyjnej grupy Solorza-Żaka. W skład grupy kapitałowej wchodzą też m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.
(ISBnews)