„Widać odwrócenie trendu w oglądalności naszej stacji, coraz częściej jesteśmy nawet numerem 1 na MUX8. Chcemy na koniec II kwartału tego roku pokazać jeszcze lepsze wyniki oglądalności. Perspektywy całego roku dla TV zaprezentujemy po I półroczu. Poprawa oglądalności przekłada się od razu na wyniki finansowe segmentu. We wrześniu przyszłego roku chcemy mieć oglądalność na takim poziomie, by przestać dokładać" – powiedział Świderski podczas spotkania z dziennikarzami.  

Według danych zaprezentowanych przez grupę, oglądalność WP TV kształtuje się na poziomie ok. 0,25%. Prezes Grupy WP podkreśla, że jest to poziom, na którym kształtuje się również oglądalność innych nowych stacji z MUX8, a WP TV cały czas ma znacznie mniejszy zasięg techniczny.

„Liczymy, że wynik za maj będzie już istotnie lepszy. To będzie pełny miesiąc po reorganizacji. Na koniec maja szykujemy kolejną zmianę w ramówce - dołączymy filmy, czy kabarety. W wydatkach poruszamy się w budżecie" – wskazał szef Grupy WP. 

W lipcu ma się odbyć kampania billboardowa stacji, a w sierpniu telewizyjna. 

„Mamy duży komponent widza z dużego miasta i w takiego celujemy, szczególnie kobiety. Dążymy do zbudowania takiej bazy widzów, aby projekt był rentowny. W tym celu przeprowadziliśmy zmiany osobowe i wprowadziliśmy nową ramówkę. W I kw. wydaliśmy 4 mln zł na TV wobec planowanych 3 mln zł. Zmiany były konieczne i widzimy ich pozytywne efekty" – wskazał Świderski.

Według jego słów, koszty segmentu mają maleć wraz z kolejnymi kwartałami. 

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych - Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej - Money.pl oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii - np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej - np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym - np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.

(ISBnews)