To kolejna, po podpisaniu umowy partnerskiej z Reprezentacją Polski (15 lutego 2017 r.), inwestycja firmy z Rabki-Zdroju w polski sport. Spoty telewizyjne, promujące firmę Blachotrapez, z udziałem Kamila Glika, będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej Reprezentacji Polski. Najbliższy już 10 czerwca z Rumunią na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Kamil Glik to jeden z najbardziej znanych polskich piłkarzy – znalazł się na liście stu najlepszych zawodników 2016 roku, opracowanej przez francuski „L'Equipe". Chociaż niewielu wierzyło w jego talent, dziś Kamil Glik może się pochwalić niezachwianą pozycją w świecie sportu. AS Monaco właśnie sięgnęło po ósme mistrzostwo Francji w historii, a Kamil Glik został mistrzem tego kraju po raz pierwszy w życiu.

Dla firmy Blachotrapez z kolei wspieranie sportu i polskich sportowców to ważny element strategii marketingowej. – Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która na przestrzeni lat z małego zakładu dekarskiego urosła do rangi dużego przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku – mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

Podczas trwania kontraktu, Kamil Glik jako oficjalny ambasador marki Blachotrapez, będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej. Wystąpi w spotach telewizyjnych i internetowych, jego wizerunek znajdzie się również w reklamach prasowych firmy. Ponadto odwiedzi strefę Blachotrapez przy Stadionie Narodowym przed meczem Polska – Rumunia.

Blachotrapez powstał w 1995 roku, jednak jej początki sięgają lat 70-tych, kiedy Jan Luberda wraz z żoną założyli firmę dekarską. Wykonując krycie dachów, montaż rynien i obróbek wykonywanych we własnym warsztacie firma nieustannie się rozwijała. Z czasem przekształciła się z dekarskiej w produkcyjno-handlową. Od 2007 roku produkty z oferty Blachotrapez można kupić w Czechach, Rumunii i na Słowacji oraz na Węgrzech. Dziś przedsiębiorstwo posiada trzy nowoczesne zakłady produkcyjne, własny tabor aut (ok. 150 samochodów ciężarowych i dostawczych) i największą w Polsce własną sieć sprzedaży detalicznej (ponad 130 placówek na terenie kraju)