Jujubee rozważa przejście na GPW z NewConnect do końca przyszłego roku



Warszawa, 23.06.2017 (ISBnews) - Jujubee poważnie rozważa przejście na rynek główny GPW z NewConnect, poinformował prezes Michał Stępień. Może się to odbyć do końca przyszłego roku.

"Poważnie myślimy o przejściu na rynek główny GPW, chcemy podać rekomendacje zarządu w tej kwestii" - powiedział Stępień podczas spotkania z dziennikarzami.

Według jego słów, wstępnie można mówić o perspektywie do końca przyszłego roku i niekoniecznie w połączeniu z emisją akcji.

"Bieżący rok siłą rzeczy będzie dla nas rekordowy. Już I kwartał wygenerował przychody na poziomie zbliżonym do całego ub.r. Zobaczymy jak będzie rekordowy. Obok sprzedaży Real Politics wpływ będą miały kolejne projekty na którymi pracujemy" - dodał prezes.

Szykowane są dwa dodatki do gry "Real Politics". Niedługo spółka wypuści także mobilną wersję "Real Politics" w płatnej wersji premium.

"Nie wierzymy we free-to-play (F2P). Jest tu ogromna konkurencja i koszty marketingu. Za wcześnie również na VR. Z jednej strony, ta technologia narzuca gatunek gier i projekt zależy od sukcesu platformy. W efekcie jesteśmy za grami premium" - wskazał Stępień.

Zaznaczył, że Jujubee jest w stanie finansować się samodzielnie. Jako stałe źródło wskazał współpracę z Astragon. Dodatkowo ocenił, że "Real Politics" może sprzedawać się w długim okresie, a dodatkowe przychody ma zapewnić wersja mobilna tej gry.

W II półroczu 2017 r. można spodziewać się premiery "Take Off - The Flight Simulator" na platformy PC i Mac. Prace będą ukończone w lipcu, a ostateczna decyzja o dacie premiery zależała będzie od niemieckiego wydawcy.

"Co istotne, w tym przypadku zarabiamy już od pierwszego sprzedanego egzemplarza" - podkreślił prezes.

Do końca I półrocza 2018 r. katowicki developer zamierza zakończyć prace nad kolejnym, znacząco większym symulatorem robionym na zlecenie Astragona.

Z kolei "Kursk" będzie ponad dwukrotnie dłuższy niż pierwotnie planowane 4 godziny, co jest związane z skalą historii do opowiedzenia. Z kolei jego następca - "Konklawe -" ma być marką z potencjałem do kontynuowania.

"W odróżnieniu od 'Kurska', który jest zamkniętą historią, 'Konklawe' będzie rozwojowe. Natomiast perspektywa opowiadającego historię zaangażowanego obserwatora, jak w 'Kursku', ma być zachowana w następnym projekcie. Jesteśmy na etapie preprodukcji - rozpisujemy fabule i rozważamy rozwiązania, jakie mają być zaimplementowane" - wskazał Stępień.

W kolejnej edycji sektorowego programu GameINN spółka planuje złożyć 2 wnioski o dofinansowanie na kwotę 5 mln zł.

"Myślę, że nasze wnioski są ciekawe i się bronią" - podsumował prezes.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2015 r.

(ISBnews)