BZ WBK pokaże nową strategię dystrybucji produktów po wakacjach



Warszawa, 28.07.2017 (ISBnews) - Bank Zachodni WBK zamierza przedstawić nową strategię dystrybucji produktów po wakacjach, poinformował prezes Michał Gajewski.

"Prowadzimy projekt nowej strategii dystrybucji. Więcej powiemy o tym po wakacjach" - powiedział Gajewski podczas konferencji.

Dodał, że bank na bieżąco prowadzi optymalizację sieci. "Oddziały mają cały czas swoją rolę, ale może ona być przedefiniowana. To pierwsze wnioski nowej strategii. Na pewno rozwijana będzie omnikanałowość" - dodał prezes BZ WBK.

Wśród cyfrowych inicjatyw banku Gajewski wymienił m.in. profil zaufany i cyfrowe uwierzytelnianie.

Bank Zachodni WBK należy do czołówki banków uniwersalnych w Polsce. Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW. Aktywa razem banku wyniosły 149,77 mld zł na koniec II kw. 2017 r. wobec 150,10 mld na koniec 2016 r. Głównym akcjonariuszem BZ WBK jest hiszpański Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji.

(ISBnews)