Amerykańska sieć pizzerii Papa John's ogłosiła zamiar ekspansji na nowe rynki. Jest wśród nich Polska.
ikona lupy />
Restauracja sieci pizzerii Papa John's / Bloomberg / Luke Sharrett

Notowana na amerykańskiej giełdzie spółka Papa John’s International, Inc. kontynuuje ekspansję na nowe rynki. Firma podpisała porozumienia na rozwój działalności w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce.

"Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce" - czytamy w komunikacie.

Reklama

"Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John’s” - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. "Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski".

Papa John’s International, Inc. z siedzibą w Louisville w stanie Kentucky to trzecia co do wielkości firma na świecie zajmująca się dostarczaniem pizzy. Papa John’s jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA).

>>> Czytaj też: Nowe gigantyczne centrum handlowe w Warszawie. Galeria Młociny ma nowego właściciela