"Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku" - powiedział prezes Marek Piechocki, cytowany w komunikacie.

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln zł. Umowa najmu została podpisana na 10 lat, podano również.

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. Równocześnie z otwarciem salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem www.reserved.com/gb/en i oferuje asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji.

"Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss. Działania promocyjne koncentrują się przede wszystkim na komunikacji internetowej oraz reklamie zewnętrznej wykorzystującej witrynę salonu oraz nośniki reklamowe na przystankach autobusowych i stacjach metra. Wizerunek Kate Moss promującej markę Reserved znajduje się także na słynnych, londyńskich, piętrowych autobusach. Modelka wzięła również udział w oficjalnym otwarciu salonu" - podsumowano.

Reklama

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

>>> Czytaj też: Polskie firmy nie wykorzystują w pełni możliwości internetu