Warszawa, 07.11.2017 (ISBnews) - Przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły w październiku br. 13,4 mln zł, a w polskim kanale e-commerce 1,81 mln zł. Oznacza to odpowiednio spadek o 9% i wzrost o 16% w porównaniu do analogicznego miesiąca zeszłego roku.
"Jesteśmy zadowoleni z wyniku osiągniętego w internecie. Ze względu na pogodę wielu naszych klientów zrobiło sezonowe zakupy wcześniej niż przed rokiem, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki sklepów Coccodrillo we wrześniu, ale nieco słabsze w październiku" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
We wrześniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały 12,43 mln zł przychodów - czyli o 34% więcej niż przed rokiem.
"W okresie styczeń - październik skumulowane przychody polskich sklepów spółki to już 120,07 mln zł, czyli o 5% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskim internecie od początku roku wyniosły 13,32 mln zł wobec 10,72 mln zł w okresie styczeń – październik 2016 r. (wzrost o 24%)" - czytamy dalej w komunikacie.
Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 151 w innych krajach Unii Europejskiej i 126 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE, podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)