Warszawa, 10.11.2017 (ISBnews) - Unified Factory podpisało umowę dystrybucyjną na sprzedaż platformy Customer Service Automation (CSA) na rynek indyjski z firmą Indigisol z siedzibą w Bangelore w Indiach, podała spółka.

"Jest to pierwsza firma z branży IT, reprezentująca rynek e-learning, która dostrzegła w naszej współpracy potencjał w zakresie analizy tekstu naturalnego w języku angielskim. Dotyczy to w szczególności procesów automatyzacji komunikacji z uczestnikami kursów realizowanych na platformie e-learningowej" - powiedział prezes Unified Factory Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.
Biorąc pod uwagę potencjał rynku e-learning jest przekonany, że umowa ta powinna stanowić ważny impuls w dalszym rozwoju projektu Menerva i jego dalszej komercjalizacji, podkreślił szef spółki.

"Od kilku miesięcy jesteśmy obecni na Filipinach i przekonujemy się jak duży potencjał i wielkie możliwości tworzy dla nas obecność na rynkach azjatyckich. Dlatego wejście na rynek indyjski jest kolejnym krokiem w budowaniu naszej pozycji na największych rynkach BPO na świecie" - dodał Okniński.

Indie są 22. krajem na którym dostępna jest oferta Customer Service Automation firmy Unified Factory. Krajem numer 21 była Wielka Brytania gdzie spółka niedawno podpisała pierwszą umowę.
Wcześniej Okniński w rozmowie z ISBnews.tv wskazywał, że Unified Factory chce zakończyć bieżący rok z łącznie 25 rynkami, na których będzie realizować sprzedaż platformy CSA.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
(ISBnews)