Warszawa, 15.11.2017 (ISBnews) - CDRL odnotował 4,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2017 r. wobec 2,58 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 5,81 mln zł wobec 3,88 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 66,57 mln zł w III kw. 2017 r. wobec 58,69 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2017 r. spółka miała 7,72 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 167,58 mln zł w porównaniu z 151,47 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2017 r. wyniósł 6,42 mln zł wobec 7,58 mln zł zysku rok wcześniej.
"Zysk na sprzedaży na koniec września 2017 wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o 31,6%, zysk na działalności operacyjnej o 23,3%, natomiast EBITDA o 23,9%. Marża na sprzedaży towarów wyniosła w okresie sprawozdawczym 51,7%, w okresie styczeń - wrzesień 2016: 50%" - czytamy w raporcie.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)