Creepy Jar ustalił cenę emisyjną na 65 zł, rozpoczyna zapisy



Warszawa, 22.11.2017 (ISBnews) - Creepy Jar ustalił cenę emisyjną na 65 zł za akcję irozpoczyna zapisy na akcje, które potrwają do 27 listopada, podała spółka.

"Od dzisiaj do 27 listopada br. potrwają zapisy na 100 000 akcji serii A i C Creepy Jar - warszawskiego, niezależnego producenta gier z gatunku survival simulation. W transzy inwestorów indywidualnych oferowanych jest 32 354 sztuk akcji nowej emisji serii C. Inwestorzy instytucjonalni obejmą akcje istniejące serii A" - czytamy w komunikacie.

Oferującym jest Dom Maklerski BOŚ. W I kw. 2018 r. spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

"Naszym celem jest dynamiczny rozwój działalności, zebrane podczas oferty środki z pewnością pomogą nam zwiększyć skalę działania. Docelowo, chcemy stać się liderem rynku gier survival simulation, w którym dostrzegamy olbrzymi potencjał" - powiedział prezes
Creepy Jar Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.

Pozyskane z emisji środki zostaną przeznaczone na przeprowadzenie działań marketingowych pierwszej - pod firmą Creepy Jar - gry z gatunku survival simulation oraz rozpoczęcie prac nad drugim tytułem.

"'Green Hell' to nasz flagowy produkt, symulator przetrwania w dżungli amazońskiej, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i
nieznanym dla niego środowisku. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać. Premierę 'Green Hell' zaplanowaliśmy na przełom pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku" - dodał Kwiatek.

Deweloper nie podjął jeszcze decyzji czy sam wyda grę, czy poszuka zewnętrznego wydawcy. "Zdajemy sobie sprawę, że im bardziej doświadczony i rozpoznawalny wydawca, tym większa szansa na powodzenie gry - duży wydawca gwarantuje dobrą promocję produktu i tym
samym dotarcie do większej rzeczy odbiorców. Jeśli okaże się, że współpraca z wydawcą z zewnątrz będzie korzystna dla projektu i firmy, to jesteśmy na nią otwarci. Rozmawialiśmy już wstępnie z kilkoma wydawcami, którzy wyrazili zainteresowanie współpracą. Decyzję podejmiemy w późniejszym etapie" - dodał prezes.

Creepy Jar to studio, za którym stoi wieloletnie doświadczenie na rynku. Właściciele spółki współtworzyli wiele rozpoznawalnych na świecie i sprzedanych w milionach egzemplarzy tytułów m.in. Dying Light, Dead Island, Mad Riders, nail'd.

"Jesteśmy doświadczonym teamem, posiadamy uzupełniające się kompetencje - gameplay, grafika, kod, design. Nasza strategia zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier premium indie z gatunku survival simulation. W tym celu chcemy zwiększyć zespół produkcyjny, w czym pomoc mają zebrane podczas IPO środki" - wskazał Kwiatek.

Celem emisyjnym jest także produkcja dodatków do podstawowej wersji "Green Hell" (DLC). Spółka nie wyklucza kilku rozszerzeń gry, udostępnianych przez wydawcę za pośrednictwem internetu - to m.in. mapy czy dodatkowe pakiety misji. Produkcja pierwszych dodatków
zaplanowana jest na początku kwietnia przyszłego roku.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland.

(ISBnews)