Przychody Grupy Redan spadły o 2% r: r do ok. 39 mln zł w styczniu



Warszawa, 07.02.2018 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła ok. 39 mln zł w styczniu, co oznacza spadek o 2% r/r.

"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 0,4% w odniesieniu do stycznia 2017" - czytamy w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu br. wyniósł ok. 15 mln zł, co oznacza spadek o 2% w skali roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy TXM w styczniu 2018 r. wyniosły ok. 0,7 mln zł, co oznacza wzrost o 3% w skali roku.

Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 4% wyższa r/r.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 15 mln zł i była niższa o 2% r/r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2018 wyniosły 3 mln zł, co oznacza wzrost o 3% r/r.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia wyniosła 36,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 3% wyższym licząc rok do roku.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.

(ISBnews)