Jak zaznaczono, "kreator +zapakuj.to+ jest pierwszym z dziewięciu projektów realizowanych w ramach programu +GammaRebels powered by Poczta Polska+, w ramach którego Poczta Polska udostępniała swoją infrastrukturę, doświadczenie i zasoby młodym kreatywnym przedsiębiorcom".

Nowa oferta opakowań wysyłkowych z nadrukiem obejmuje tekturowe pudełka fasonowe, klapowe oraz produktowe z własnym nadrukiem, projektowanym samodzielnie w internetowym kreatorze, dostępnym na stronie kreator.poczta-polska.pl.

Opakowania dostępne są w kilku opcjach wykończenia oraz z różnymi rodzajami nadruku – od szarej, ekologicznej tektury z czarnym nadrukiem, po w pełni kolorowe pudełka. Minimalny nakład pojedynczego zamówienia to 30 sztuk, czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych. Ceny zaczynają się od 2,28 zł brutto za sztukę.

Sklep oferuje także pudełka z wytrzymałej tektury, taśmy pakowe, koperty tradycyjne i bąbelkowe, folie stretch, papierowe torebki i artykuły biurowe.

Jak mówił, cytowany w komunikacie, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej Paweł Kopeć spółka "chce nie tylko korzystać z nowych rozwiązań, ale też uczestniczyć w ich kreowaniu". "Nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie, które pomogą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie Poczta Polska, jako Spółka Skarbu Państwa, z chęcią wspiera polskie przedsiębiorstwa. Współpraca z zapakuj.to realizuje oba te cele" - dodał.

Zapakuj.to jest internetową platformą do projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Start-up wystartował ze swoją ofertą w kwietniu 2016. Od marca 2017 firma działa w całej Unii Europejskiej pod marką Packhelp. Z jej rozwiązań skorzystały dotychczas takie marki jak cdp.pl, EA Games, Prosto, Showroom.pl, czy K-SWISS. Internetowy kreator do projektowania opakowań został nagrodzony w konkursach Ekomersy 2016 oraz Aulery 2017. (PAP)

autor: Katarzyna Fiuk