Amerykanie przywiązują się do marek. Najbardziej lubią te, z którymi na co dzień spotykają się w pracy lub w domu.
Lista najbardziej lubianych marek w USA jest więc zdominowana przez te działające w branży technologicznej i żywnościowej – wynika z badania firmy Morning Consult, które przytacza Quartz. W pierwszej dziesiątce zestawienia jest tylko jedna marka spoza wspomnianych dwóch obszarów.
Badanie objęło 250 tys. dorosłych Amerykanów oraz ponad 1000 marek. Każda z nich otrzymała od 2,5 do 50 tys. głosów.
W pierwszej dziesiątce znalazły się:
- Google (78.7 - w nawiasie ogólny punktowy wynik marki)
- Hershey’s 78.6
- Pillsbury 76.1
- Amazon 76
- UPS 76
- Kellogg’s 75.9
- Sony 75
- Betty Crocker 74.1
- YouTube 73.8
- Campbell Soup 72.9
Reklama
Poza czołówką są świetnie rozpoznawalne w Polsce Netflix, Samsung, Nestle czy Microsoft.