Braxx - właściciel marki SmartKidBelt - rozważa debiut na NewConnect w II półr.



Karpacz, 25.05.2018 (ISBnews) - Braxx - właściciel marki SmartKidBelt - rozważa wejście na rynek NewConnect w II półroczu, poinformowali ISBnews właściciele spółki Maciej Łuczak i Krzysztof Markowski.

„Rozważamy wejście w II półroczu na NewConnect. Planujemy dynamiczny i globalny rozwój sprzedaży naszego produktu SmartKidBelt, który zastępuje fotelik. Od październikowa ub.r. sprzedajemy już do 10 krajów, w tym USA. Sprzedaliśmy już kilkadziesiąt tysięcy sztuk, szczególnie za granicą i głównie za Oceanem" - poinformowali ISBnews właściciele firmy.

Podkreślili, że zajmują się fotelikami i bezpieczeństwem od lat. W efekcie ich produkt skutecznie zastępuje tradycyjny fotelik samochody, a przy tym osiąga znacznie lepsze wskaźniki bezpieczeństwa. „Uzyskujemy 39-41G wobec znanego nam poziomu 53-54G dla fotelików. Nasze dane są potwierdzone. Ustawa mówi, że można używać fotelika lub innego urządzenia przytrzymującego dziecko w czasie jazdy samochodem. Polska policja jest już poinformowana o naszym produkcie. Mamy patent międzynarodowy na nasz produkt" - zaznaczyli właściciele spółki.

W rozmowie z ISBnews wskazali, że obecnie skupiają się na Polsce, a plany uwzględniają rozwój sprzedaży w czołowych sieciach PKN Orlen, Poczty Polskiej, Media Markt, firm Bartek, toysRus, czy kanałach Recmana, Gandalfa. Ponadto produkt jest obecny na eBay i Amazon.

„Przed wejściem na giełdę rozważymy zmianę nazwy na SmartKidBelt dla jasnej komunikacji naszego produktu. Debiut służyłby do finansowania nowego projektu -oferty dla grup produktowych dla kolejnych grup wiekowych" - wskazali przedstawiciele Braxx.

Inwestorem finansowym spółki jest Michał Kornacki, prezes giełdowego IMS.

Sebastian Gawłowski

(ISBews)