CD Projekt oczekuje, że budżet marketingowy Cyberpunk 2077 będzie większy niż w przypadku Wiedźmina 3: Dziki Gon, poinformował członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz. Liczy on, że pokazanie rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby (first person perspective - FPP), przy zachowaniu waloru klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców.

„Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno zainwestować w marketing - również z naszych środków. To jeden z powodów trzymania gotówki" - powiedział Nielubowicz dziennikarzom podczas prezentacji demo Cyberpunk 2077.

Wskazał, że koszty produkcji „na pewno bedą rosły", zwłaszcza że projektowo Cyberpunk 2077 planowany jest jako większy od trzeciej części Wiedźmina.

„Pokazanie rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby (first person perspective - FPP), zachowując przy tym walory klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców. Świat przyszłości jest atrakcyjny dla szerokiego grona graczy" - dodał członek zarządu ds. finansowych CD Projekt.

Aktualnie nad grą pracuje blisko 350 osób, a ok. 120 nad Gwintem i Thronebreakerem.

Reklama

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria "Wiedźmin", obecnie trwają prace nad "Cyberpunk 2077".

>>> Czytaj też: Zwiastun gry "Cyberpunk 2077" rozgrzał inwestorów. CD Projekt liderem wzrostów na GPW