"Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Od godziny 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane" - poinformował bank w komunikacie.

Wyjaśniono, że problemy były spowodowane przez niezależną od banku usterkę techniczną, przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. "O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe" - czytamy.

"Z uwagi na niedogodności, zdecydowaliśmy o zwolnieniu Klientów korzystających z iPKO i IKO z opłat za przelewy natychmiastowe od dziś, od godz. 18.00 do poniedziałku, 29.10.2018 do końca dnia. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy" - dodano w komunikacie.

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. W lecie przedstawiciele banku informowali, że w IKO notowanych jest 7 milionów transakcji każdego miesiąca. Serwis iPKO to serwis transakcyjny.

Reklama