Jak powiedziała Kowalewska podczas debaty Gazety Prawnej "Jak przekonać, że polska gospodarka ma się lepiej niż gospodarki sąsiadów?" kampania będzie trwała do końca 2009 r. roku, z przerwą na wakacje.
W ramach kampanii zostaną wyemitowane spoty reklamowe i programy o naszym kraju. Ukazują one Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.
Jak poinformowała Kowalewska, kampania ma również przyczynić się do stworzenia wizerunku Polski. Jak bowiem podkreśliła, zmiany wymaga to, że "Polska nikomu się z niczym nie kojarzy".
Ostatnia kampania promująca Polskę w CNN International odbyła się w ub.r. Przez 12 tygodni na antenie stacji emitowano dwa 30- sekundowe spoty promocyjne. Między 6 a 12 października została również wyemitowana seria programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem "Eye on Poland".
Realizacja zarówno ubiegłorocznej, jak i przyszłej kampanii, jest możliwa dzięki współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.
Firma New Communications jest wyłącznym przedstawicielem CNN w Polsce.