McDonald's chce ponadto wprowadzić szybszą obsługę klientów kierujących samochodami głównie dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu systemu zamówień w popularnych restauracjach McDrive. Pojawić się mają także samoobsługowe kioski z dotykowymi ekranami i ikonami przedstawiającymi poszczególne dania.

Decyzja McDonald's o nowych sposobach sprzedaży produktów jest podyktowana wymogami rynkowymi. Kierownictwo żywnościowego giganta chce dotrzeć do szerszej liczby odbiorców i sprostać rosnącym oczekiwaniom starych klientów.

Nowe metody sprzedaży są wynikiem burzy mózgów przeprowadzonej na początku tego roku. W Centrum Innowacji McDonald’s, położonym 20 mil od Illinois (USA) zgromadzonych zostało 26 tysięcy przedstawicieli firmy, reprezentujących 14 krajów z różnych kontynentów. Przez szereg tygodni pracownicy analizowali dane o wydajności poszczególnych serwisów przedsiębiorstwa, opracowywali nowe możliwości rozwoju, wymyślali nowe produkty i usługi wzbogacające ofertę McDonald’s.

Na razie nie wiadomo, kiedy opisywane zmiany zostaną wprowadzone w Polsce.

Reklama