Serwis TotalMoney.pl to obecnie jedna z największych i najpopularniejszych porównywarek - m.in. usług finansowych, ubezpieczeniowych, telewizyjnych - w polskim Internecie. Mimo zaledwie rocznej obecności na rynku serwis odnotował wysokie pozycje w badaniu Megapanel PBI/Gemius (kategoria: biznes, finanse, prawo). Według ostatniego badania Megapanel (sierpień 2009) serwis odwiedza miesięcznie ponad 150 tys. użytkowników (real users). Łączny zasięg serwisów INFOR Biznes w Internecie to ponad 2 mln real users.

"Na rynku funkcjonuje przynajmniej kilka niezależnych porównywarek cen usług. Zdecydowaliśmy się na współpracę z TotalMoney.pl, ze względu na dotychczasowe wyniki tego projektu oraz profesjonalizm i wysokie kompetencje zespołu. Serwis ten zdołał w ciągu roku osiągnąć dużą popularność, ale co najważniejsze ma sprawdzony i perspektywiczny model biznesowy, który można systematycznie rozwijać. Wierzymy, że dzięki tej inwestycji możemy zaoferować użytkownikom nie tylko praktyczny i ceniony kontent, ale także dodatkowe możliwości porównywana i zakupu usług" – mówi Rafał Staszkiewicz dyrektor Biura Inwestycji i Rozwoju INFOR Biznes.

W serwisie TotalMoney.pl użytkownik może samodzielnie i bezpłatnie porównać ponad tysiąc produktów oferowanych przez 50 instytucji finansowych. W czerwcu br. portal uruchomił porównywarkę płatnych pakietów telewizji satelitarnej oraz cen energii elektrycznej dla klientów indywidualnych i biznesu.

INFOR Biznes obejmując większościowy pakiet udziałów w spółce TotalMoney.pl konsekwentnie realizuje strategię zwiększania zasięgu w Internecie w kategorii: biznes, prawo, finanse oraz rozwoju modelu biznesowego. Celem projektu jest wykorzystanie efektu synergii poprzez połączenie zasięgu popularnych i wysoko ocenianych serwisów INFOR Biznes (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl) ze sprawdzonym modelem biznesowym w zakresie akwizycji klientów i pośrednictwa w sprzedaży.

Reklama