“Jestem zadowolony z przyspieszonego wzrostu zarówno w segmencie abonenckim, jak i segmencie usług pre-paid. Tak dobre wyniki to ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych źródeł przychodu. Klienci wybierają naszą ofertę doceniając naszą pozycję lidera wśród dostawców kontentu HD i doskonałe parametry technologiczne naszych usług. Etap rozwoju, do którego obecnie dotarliśmy daje solidne podstawy do dalszego wzrostu w 2010 i kolejnych latach" - stwierdził Markus Tellenbach, prezes zarządu i dyrektor generalny Grupy TVN, cytowany w komunikacie.

>>> Czytaj też: "Rewolucja na rynku. W platformie N można oglądać YouTube"

Spółka podała, ze w grudniu 2009 r. platforma "n" pozyskała 80 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 101 tys. klientów w segmencie pre-paid, a w całym 2009 roku było to odpowiednio 300 tys. i 348 tys.

"Na zakończenie 2009 r. liczba subskrybentów w segmencie abonenckim "n" wyniosła 697 tys. W segmencie pre-paid liczba klientów wzrosła do 440 tys." - głosi komunikat.

Reklama

>>> Czytaj też: "Platforma n uratowała TVN przed spadkiem przychodów"

Platforma cyfrowa "n" łącznie z TNK (Telewizja na kartę) posiadały na dzień 30 września 2009 r. 730 tys. abonentów.

Na 30 września 2009 r. platforma "n" posiadała niemal 573 tys. podpisanych umów o świadczenie usług, w tym ponad 571 tys. aktywnych abonentów, a TNK posiadała ponad 159 tys. aktywnych abonentów oraz bazę abonencką na poziomie ponad 289 tys.