"W zeszłym roku, działając w warunkach reżimu regulacyjnego, wprowadziliśmy promocje polegające na rozpoczęciu programów lojalnościowych" - powiedział Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA, na konferencji prasowej. Dodał, że w zeszłym roku grupa "zlokalizowała" - czyli podpisała umowy na czas określony - z ok. 500 tys. swoich klientów.

W nowych promocjach spółka proponuje umowy na 12 i 24 miesiące, w ramach promocji proponując klientom m.in. dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony stacjonarne, bony Sodexo i możliwość przyłączenia do sieci za złotówkę. "Promocje mają jednak głównie charakter utrzymaniowy" - podkreślił Papliński.

W październiku TPSA informowała, że jej przychody w segmencie telefonii stacjonarnej wyniosły w okresie I-III kw. 7,486 mld zł, co oznacza spadek o 3,9 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. Spółka podała też, że liczba jej łączy stacjonarnych spadła o 7,1 proc. w ujęciu rocznym do 8,397 mln - ta liczba obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.