"Uważamy, że klienci chcą prostych i przejrzystych ofert" - powiedział Esz na konferencji prasowej. Oferta Netii jest oparta na dwóch szybkościach dostępu do internetu i dwóch taryfach.

W przypadku sieci własnej Netii i uwolnionych linii Telekomunikacji Polskiej (LLU) dostęp do internetu w szybkości 4 Mb/s, w pakiecie z telefonem kosztuje 49 zł miesięcznie. Podwojenie prędkości łącza do 8 Mb/s kosztuje dodatkowe 10 zł miesięcznie. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s. Równocześnie spółka przedstawiła nowe taryfy telefoniczne.

Oferta jest przeznaczona dla klientów, którzy podpiszą umowę na 24 miesiące. Osoby, które zamówią pakiet usług (internet i telefon) przez cztery miesiące nie będą płacić abonamentu telefonicznego. Promocji będzie towarzyszyła kolejna kampania reklamowa wykorzystująca wizerunek Tomasza Kota. Tym razem będzie utrzymano w klimacie piłkarskim. Esz poinformował, że spółka ma 571 tys. abonentów dostępu do internetu.

Netia na początku grudnia informowała, że osiągnęła liczbę 525 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu. W ten sposób zrealizowała przedstawiony na 2009 r. cel. Średnioterminowa strategia spółki zakłada, że w 2012 r. będzie miała milion abonentów. Na koniec 2009 r. spółka miała blisko 560 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu, z czego ok. 543 tys. pozyskano w sposób organiczny (prognoza zakładała 525 tys.)