Podczas odbywających się w Orlando na Florydzie corocznych targów kupieckich PGA Merchandise Show trudno było dostrzec wizerunek słynnego golfisty. Jego największy sponsor sportowa firma Nike w najbardziej widocznych miejscach zdecydowała się zamiast zdjęć Woodsa umieścić plakaty dwóch mniej znanych zawodowych graczy golfowych Justin Leonard oraz Suzann Petterson. Poster przedstawiający Amerykanina dostępny był jedynie w zamkniętym dla szerokiej publiczności namiocie, do którego wstęp możliwy był tylko za okazaniem zaproszenia.

Jak powiedziała Cindy Davis, szefowa działu Nike, zajmującego się produkcją sprzętu golfowego, decyzja firmy o zaniechaniu korzystania z wizerunku sportowca w działaniach marketingowych firmy, spowodowana jest jego decyzją o zawieszeniu kariery. Pomimo tego, iż Nike w najbliższym czasie Woods nie będzie reklamował żadnych produktów Nike, spółka, w przeciwieństwie do innych sponsorów golfisty, nie zamierza zrywać z nim kontraktu.

W obliczu skandalu obyczajowego oraz oświadczeń Tigera Woods ze sponsorowania sportowca zrezygnowały dwie inne firmy: konsultingowa Accenture oraz telekomunikacyjna AT&T. W grudniu golfista oficjalnie potwierdził, iż na razie wycofuje się z profesjonalnych rozgrywek golfowych. Nie wiadomo kiedy jeden z najwybitniejszych golfistów na świecie znowu powróci do świata sportu.