W październiku ma ruszyć budowa siedmiu stacji drugiej linii metra wzdłuż Prostej, Świętokrzyskiej i Targowej. Ratusz stworzył listę inwestycji kolidujących z objazdami. Muszą skończyć się najpóźniej w październiku. "Każdy z inwestorów dostał warunki brzegowe: do kiedy musi wyrobić się ze swoimi robotami" - mówi gazecie rzecznik koordynatora remontów Tomasz Kunert. "Jeśli komuś nie uda się wystartować przed drugą linią, nie będzie +przebacz+. Przełożymy jego budowę na +po metrze+, czyli dopiero na 2014 rok" - dodaje.

Kluczowe inwestycje spoczywają na barkach Tramwajów Warszawskich, które utknęły w papierologii. Co z zapowiadaną na Euro 2012 modernizacją torów tramwajowych wzdłuż Targowej i al. Zielenieckiej? Kończy się zima, a tramwajarze nawet nie mają gotowego projektu. Prace ruszą najwcześniej latem. Ile uda się zrobić do października? - docieka "Życie Warszawy" w obszernej publikacji.