Grupa Lotos zamierza od przyszłego roku rozpocząć budowę sieci stacji w segmencie ekonomicznym - poinformował na konferencji prasowej wiceprezes spółki do spraw handlu Maciej Szozda.

"Odchodzimy od pomysłu budowy stacji bezobsługowych. W Polsce duży wpływ w ekonomice stacji ma sprzedaż produktów pozapaliwowych, nie chcemy z tego rezygnować" - powiedział Szozda.

"Od 2011 roku pojawią się w naszej sieci stacje w segmencie ekonomicznym. Marka będzie powiązana z naszą marką główną. Dopracowujemy koncept" - dodał. Nie podał więcej szczegółów.

W prezentacji do nowej strategii Lotos podał jedynie, że grupa zamierza rozwijać się poprzez rozwój sieci stacji własnych CODO (Company Owned Dealer Operated) i partnerskich DOFO (Company Owned Dealer Operated).

Strategia Grupy Lotos do 2015 roku zakłada osiągnięcie poziomu 30 proc. udziału w krajowym rynku benzyny, oleju napędowego i lekkiego oleju opałowego - poinformował Lotos w komunikacie.

Reklama