„Jako jeden bank będziemy mogli szybciej reagować na zmiany rynkowe. Nasze usługi będą dostępne w 169 oddziałach, 20 centrach korporacyjnych i 4 regionalnych centrach inwestycyjnych. Tym samym osiągniemy w przyszłym roku optymalną wielkość sieci dla banku doradczego, specjalizującego się obsłudze wymagających klientów indywidualnych i firm"- powiedział prezes Leszek Niemycki, cytowany w komunikacie.

W tym roku Deutsche Bank PBC (detaliczne ramię Deutsche Banku) poszerzył ofertę db kredyt (marka detaliczna Deutsche Banku) o produkty Deutsche Bank skierowane do szeroko pojmowanego segmentu klientów średniozamożnych (o dochodach powyżej 2 tys. zł). Poza kredytami gotówkowymi i kartami kredytowymi, , klienci tej części banku zyskali dostęp do szerokiej gamy rachunków osobistych, kredytów hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych. Równolegle bank rozwijał usługi typu direct bank, czyli zdalne kanały dostępu skupione wokół bezpłatnego konta dbNET i systemów bankowości transakcyjnej.

Zmiany dotyczą także obszaru bankowości biznesowej. Do istniejących już centrów doradztwa dla firm, bank wydziela w ramach obecnych struktur sprzedażowych centra korporacyjne dla klientów biznesowych z segmentu średnich i większych firm. Klienci segmentu mikro będą obsługiwani jak do tej pory przez oddziały banku. Osoby korzystające z usług private banking obsługiwane są przez doradców w oddziałach oraz 4 regionalnych centrach inwestycyjnych. W najbliższych miesiącach bank planuje rozwój oferty w 5 obszarach: kredytów hipotecznych, kredytów gotówkowych , produktów inwestycyjnych, direct bank oraz obsługi klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

"Naszym celem jest zwiększenie udziału w rynku w powyższych obszarach i pozyskanie 100 000 nowych klientów, dla których Deutsche Bank będzie – jak to ma miejsce w przypadku naszych obecnych klientów – bankiem pierwszego wyboru"- podkreślił Niemycki.

Reklama