Przewoźnik obsłuży w całym 2010 roku 4,1 mln pasażerów na polskich połączeniach. „Długoterminowym celem strategicznym Wizz Air jest notowanie na giełdzie. Obecnie uważam, że warunki do debiutu są niekorzystne, ale dla naszej firmy przeprowadzenie oferty to kwestia ok. dwóch lat. Będziemy się zastanawiali na jaki parkiet wejść. GPW jest największym rynkiem Europy Środkowej i jeśli będziemy celować w giełdę regionalną to powinien być to warszawski parkiet. Jednak nie wykluczamy, że naszą ambicją może być jedna z największych giełd. Wtedy byłby to Londyn, ale nie wykluczam też dual listingu" – powiedział ISB Varadi.

Zaznaczył, że w 2010 roku spodziewa się, że Wizz Air przewiezie 4,1 mln pasażerów w polskich połączeniach, co oznacza wzrost o 14 proc. rok do roku. „W 2009 roku LOT przewiózł 3,6 mln pasażerów. Sądzę, że w tym roku nie będzie to więcej, więc przewozimy najwięcej pasażerów na rynku polskim. Polska to 40 proc. naszego biznesu. Od połowy przyszłego roku wprowadzimy pięć nowych połączeń z Gdańska i Poznania" – dodał prezes Wizz Air.

Od 2004 roku Wizz Air przewiózł łącznie 32,5 mln pasażerów na polskich połączeniach, z czego przez port w Katowicach 7 mln, Warszawę 5,2 mln, Gdańsk 3,9 mln. Spółka ma 47,2 proc. udziału w polskim rynku przewozów lotniczych low cost, z kolei Ryanair 42,1 proc.