W Polsce jednym z najpopularniejszych spotów 2010 r. okazał się “Axe Klikasz?” z Borysem Szycem, obejrzany ponad 500 tys. razy. Olbrzymim powodzeniem cieszył się konkurs banku Millenium, którego kanał został obejrzany ponad 655 tys. razy, a internauci w ramach konkursu wysłali ponad 400 stworzonych przez siebie filmów. Kanał konkursowy banku BGŻ został do tej pory obejrzany ponad 660 tys. razy. Dużym powodzeniem cieszyły się też kanały PZU “Atrapy” (ponad 545 tys. wyświetleń) i Era Music Garden (428 tys. wyświetleń). Oto najchętniej oglądana dziesiątka na świecie, bez zwiastunów filmów i gier wideo.

10. Google "Google Chrome Speed Tests"  (4,1 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=nCgQDjiotG0

9. Adidas "adidas originals  - Star Wars Cantina"  (4,7 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=3Zd_khk6zXo

8. GEICO "Piggy  - GEICO Commercial"  (6,2 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=8F_G2zp-opg

7. Doritos "Crash The Super Bowl  2010 Winner: House Rules"  (6,5 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=r0EVSP_6XZA

6. ETRADE "New E*TRADE Baby  - Girlfriend"  (6,5 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=lEXZ2hfD3bU

5. Toyota "Swagger Wagon" (7,6 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=ql-N3F1FhW4

4. Gillette "Amazing Roger Federer trickshot on Gillette ad shoot"  (7,7 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=cTl3U6aSd2w

3. Tippex "NSFW. A hunter shoots a bear!" (13,1 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M

2. DC Shoes "Ken Block's Gymkhana THREE, Part  2"  (19 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8

1. Old Spice "The Man Your Man Could Smell Like"  (24,2 mln odtworzeń)

http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE