China Guangzhou International Automobile Exhibition 2010 imponują rozmachem.  To 160 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowych, pół miliona zwiedzających, 6 tys. zaproszonych dziennikarzy z 1,5 tys. mediów. 20 paneli tematycznych. Dziś odbyło się otwarcie targów dla prasy, od jutra ruszą dla zwiedzających i potrwają do przyszłego poniedziałku.

Czytaj też: Branża motoryzacyjna planuje nowe inwestycje w 2011 r.

Jak przekonują organizatorzy od 2009 r. Chiny robią wszystko aby przejąć światowy rynek samochodowy. Tegoroczne targi mają zbudować zaufanie odbiorców do chińskiej motoryzacji. Ma być to ekspozycja najnowszych technologii wykorzystywanych w przemyśle motoryzacyjnym. Do targów w Guangzhou poważnie podchodzą także uznani gracze na tym rynku.

Totoya Motors Company zapowiedziała aż 45 premier swoich produktów. W tym samochodów koncepcyjnych oraz modeli, które w przyszłym roku będą dostępne na rynku. M. in. modelu E'Z, który ma otworzyć nowy segment aut - FUV (fashionable utility vehicle). Światło dzienne ujrzy też model "Zelas", miejskie dwudrzwiowe sportowe coupe.