Do obrotu na NewConnect trafiło 736.016 praw do akcji serii C spółki.

Przed prywatną emisją spółki 100 proc. jej akcji miał fundusz Penton Partners. Po emisji nowi akcjonariusze mają prawie 18 proc. akcji. Wśród nowych inwestorów są krajowe fundusze inwestycyjne oraz inwestorzy indywidualni.

Z emisji akcji Druk-Pak pozyskał 15 mln zł.

W 2009 roku przychody Druk-Paku wyniosły 50 mln zł, EBITDA 9,5 mln zł, a zysk netto blisko 5 mln zł. Przedstawiciele spółki szacują, że sprzedaż firmy w przyszłym roku wyniesie ponad 70 mln zł, a w 2013 roku podwoi się (w porównaniu z obecną). Eksport obecnie stanowi ok. 30 proc. przychodów. W przyszłym roku, w związku z pozyskaniem dwóch nowych dużych zleceń, przekroczy 50 proc.