Z emisji w trybie private placement spółka pozyskała 0,6 mln zł, które zamierza przeznaczyć na dalszy rozwój skali działalności.

Oferta spółki obejmuje usługi w obszarze marketingu, reklamy i promocji. Zakres usług obejmuje kreację, realizację i obsługę mobile marketingu, portali, stron i sklepów internetowych, programów motywacyjnych oraz lojalnościowych, promocji konsumenckich, prezentacji multimedialnych, spotów reklamowych, filmów promocyjnych, sesji zdjęciowych. Depend oferuje również organizację loterii, pozyskiwanie i zarządzanie bazami danych, realizację projektów graficznych, w tym 3D oraz druk.

Depend jest posiadaczem oraz administratorem kilku portali internetowych, jak np.: MTM Moto, czy 4tunning. Są to serwisy typu WEB 2., oparte przede wszystkim na treści generowanej przez ich użytkowników. Portale Depend skupione są wokół branży samochodowej, a treści adresowane są szczególnie do producentów oraz dystrybutorów akcesoriów samochodowych.

Depend oferuje również usługi informatyczne: projektowanie stron www, prace programistyczne nad stronami www, tworzenie sklepów internetowych i własne systemy zarządzania treścią.