Środki z emisji chce wykorzystać m.in. na zakup i dokapitalizowanie drukarni fleksograficznej o profilu etykiet samoprzylepnych. Na ten cel spółka chciała wydać 36,7 mln zł. BSC zamierza przeznaczyć kolejne 19,8 mln zł na przeobrażenie firmy zależnej BSC Etykiety w wysoko wyspecjalizowany zakład produkujący opakowania i ulotki farmaceutyczne.

Firma zamierza także zwiększać udział w sprzedaży wysokomarżowych opakowań premium, których odbiorcami są producenci towarów luksusowych, takich jak kosmetyki, słodycze czy alkohole. Spółka wyda na inwestycje w linie technologiczne oraz rozbudowę zakładu 8,2 mln zł.

BSC Drukarnia Opakowań specjalizuje się w dostarczaniu opakowań z tektury i papieru dla dużych, międzynarodowych koncernów, takich jak Danone, Kraft Foods, Procter&Gamble, Beiersdorf, McDonald's, KFC czy Diageo. Ponad 80 proc. produkcji spółki trafia do dużych, międzynarodowych koncernów.

Reklama

BSC jest jedynym dostawcą opakowań kartonowych dla firmy McDonald's w Polsce oraz w kilku sąsiednich krajach za wschodnią granicą.