M4B to 48-ma spółka, która w tym roku zadebiutowała na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy i 229-ta na nim notowana. M4Bw ubiegłym roku pozyskał 700 tys. zł z oferty prywatnej. Cena emisyjna wyniosła 1,4 zł.

Pozyskane środki zostały przeznaczone na inwestycje w budowę i rozwój kanałów sprzedaży swoich produktów. Spółka to wyspecjalizowany dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage. Do obrotu na rynku NewConnect zostały wprowadzone akcje serii B, C oraz D.

"W naszych najbliższych planach mamy utrzymanie aktualnych wzrostowych trendów sprzedażowych" - powiedział prezes Jarosław Leśniewski, cytowany w komunikacie. Przychody M4B w 2010 r. osiągnęły poziom 3,86 mln zł (wzrost o 157% r/r), a zysk netto ponad 150 tys. złotych (wzrost o prawie 300%). Podane dane nie zostały jeszcze audytowane.

Spółka podała, że jeszcze w tym tygodniu spółka planuje zakończyć drugi etap projektu w polskich górach.

Reklama

"We wszystkich schroniskach górskich, od Bieszczad po Sudety zostały umieszczone ekrany, na których wyświetlane są aktualne informacje pogodowe oraz ostrzeżenia zagrożeniu lawinowym. Wszystkie monitory zarządzane są za pomocą systemu WAVE Multimedia Everywhere, stworzonego przez spółkę" - czytamy w komunikacie.