Cena docelowa została obniżona o 1/3 do 19 zł z 28,4 zł.

W dniu wydania raportu akcje AGORA kosztowały 13,48 zł, co w zestawieniu z wyceną analityków, sugeruje potencjał wzrostowy na poziome 41 proc.

„Agora pozytywnie zaskoczyła wynikami drugiego kwartału pokazując, że obecna słabość segmentu prasy codziennej nie musi koniecznie ciążyć na wynikach całej Grupy, co stanowiło główną obawę inwestorów po wynikach pierwszego kwartału. Niepewna przyszłość prasy w połączeniu z pogarszającym się sentymentem wokół gospodarki doprowadziły w ostatnich tygodniach do mocnej przeceny akcji spółki. W rezultacie, przy kapitalizacji na poziomie około 690 mln PLN Agora jest wyceniana na poziomie wartości segmentów Internetu, kina i outdooru oraz posiadanego przez spółkę biurowca w Warszawie. Wartość segmentów prasy, czasopism i radia inwestorzy wyceniają na zaledwie 62 mln PLN. Jednocześnie Agora notowana jest na bieżący rok przy 3,5xEV/EBITDA (około 40% dyskonta do spółek porównywalnych) i 12,0xP/E. Tym samym obecna wycena zdaje się dyskontować już nawet najgorszy scenariusz dla segmentu prasowego (mimo, że wciąż jest on w stanie generować około 120 mln PLN EBITDA). Po wprowadzeniu do naszego modelu wyceny bardziej konserwatywnego scenariusza dla rynku reklamowego obniżyliśmy naszą cenę docelową dla akcji Agory do 19,0 PLN (poprzednio 28,4 PLN). Implikuje to blisko 41% potencjał wzrostowy. Podtrzymujemy rekomendację kupuj” – napisano w raporcie DI BRE.