"Zakładamy wzrost wydatków na reklamę telewizyjną a zwłaszcza kanały tematyczne" - powiedziała dziennikarzom członek zarządu i dyrektor finansowy spółki Aneta Parafiniuk. Spółka prognozuje, że w 2011 r. jej przychody wzrosną o 46% do 23,80 mln zł. Wynik EBITDA w 2011 r. ma wynieść 10,00 mln zł wobec 7,46 mln zł w 2010 r. a EBIT odpowiednio 8,50 mln zł wobec 6,25 zł.

"Marża EBIT wyniesie w tym roku 36%, co jest jednym z najlepszych wyników w branży" - zaznaczyła Parafiniuk. Podkreśliła, że prognoza jest oparta na założeniu, że w tym roku spółka nie zaciągnie dodatkowych zobowiązań, nie zakłada też efektu ewentualnych akwizycji. Spółka prowadzi jednak negocjacje dotyczące przejęć, które były jednym z celów emisyjnych.

"Prowadzimy różne rozmowy, które w jednym przypadku są dość zaawansowane. Zależy nam na tym, że wpływ przejmowanych spółek na nasze wyniki od razu był pozytywny, dlatego interesują nas firmy rentowne" - dodała szefowa finansów 4fun Media. Według niej, od wyników rozmów akwizycyjnych, zależy rekomendacja zarządu w sprawie dywidendy.

Na wypłatę dla akcjonariuszy został przeznaczony cały zysk z zeszłego roku. Z wypowiedzi Parafiniuk wynika, że akwizycja jeszcze w tym roku nie jest wykluczona, a 4fun Media jest zainteresowane m.in. spółkami z sektora internetowego.

Reklama

Spółka poinformowała też o uruchomieniu nowego kanału telewizyjnego TV.Disco. To już trzeci kanał muzyczny w porfolio grupy. Według prezes Ewy Czekały, 4fun Media pracuje nad kolejnymi projektami i w II kwartale przyszłego roku może uruchomić kanał, który nie będzie już jednak stacją muzyczną. TV.Disco ma się specjalizować w muzyce tanecznej (45% ramówki będzie poświęcone na muzyskę disco, a 5% na disco polo), z powodów biznesowych jest nadawany z Izraela.