„Odnotowujemy ponadprzeciętny popyt na nowego iPhone’a”, głosił dzisiaj komunikat firmy AT&T, która do niedawna była największą amerykańską spółką telekomunikacyjną, notowaną na giełdzie w Nowym Jorku. AT&T, we współpracy z Verizon Wireless and Sprint Nextel Corp., obsługuje sprzedaż i serwis telefonu Apple.

>>> Czytaj też: Apple bez Steve'a Jobsa: konkurencja już szykuje atak

Gwałtowny skok zamówień świadczy o tym, że popyt na unowocześnione modele smartphonów jest dławiony – pisze Bloomberg. Nowy model kultowego telefonu pojawił się na rynku dopiero po 16 miesiącach od poprzedniego, czyli po znacznie dłuższej przerwie niż dotychczasowe innowacje Apple. Spółka zaprezentowała smartfona podczas konferencji prasowej na początku tygodniu, wyceniając go na 190 USD i 399 USD w zależności od wersji.

Urządzenie oferuje m.in. kamerę wyższej jakości. Posiada również chip A5, który sprawia, że grafika ładuje się 5 razy szybciej niż w starszym procesorze oraz „inteligentny system antenowy”, który poprawia jakość rozmów. Telefon obsługuje standardy bezprzewodowych sieci komórkowych CDMA i GSM, a użytkownicy mogą się cieszyć się 8-godzinami rozmowy bez konieczności doładowania baterii.

Reklama

Nowy produkt Apple jest pierwszym wdrożonym na rynek po śmierci założyciela spółki Steve’a Jobsa.

>>> Forsal.pl poleca artykuły o Stevie Jobsie - legendarnym prezesie firmy Apple: Steve Jobs największym wynalazcą w dziejach USA na równi z Edisonem czy Fordem

Steve Jobs nie żyje: Zobacz jak świat żegna wizjonera

Steve Jobs - genialny wizjoner (życiorys)

Steve Jobs - wizjoner, który zrewolucjonizował naszą kulturę i biznes

Steve Jobs - umysł inżyniera, serce artysty