Spółka deklaruje, że gra otrzymała pozytywne recenzje przedpremierowe.

„Świetne przyjęcie Wiedźmina 2 w Japonii jest dla nas bardzo pozytywną wiadomością. To bardzo specyficzny rynek, na którym trudno jest zaistnieć zachodnim tytułom. Musimy też pamiętać, że to nasz konsolowy debiut w Japonii. Z tego powodu cały czas bazowaliśmy na ostrożnych oczekiwaniach odnośnie wielkości sprzedaży. Kluczowa jest budowa naszej pozycji i świadomości marki na tym rynku" – powiedział członek zarządu spółki Piotr Nielubowicz, cytowany w komunikacie.

Recenzenci najpopularniejszego japońskiego pisma o grach wideo – Famitsu - przyznali tytułowi stworzonemu przez CD Projekt Red nagrodę Platinum Award. CD Projekt Red podał, że w ciągu 5 lat od debiutu serii obie części "Wiedźmina" sprzedały się na całym świecie w 4 mln egzemplarzy. W swojej strategii spółka zakłada sprzedaż 10 mln własnych gier do końca 2015 r.

W maju 2012 r. firma ogłosiła, że drugi zespół deweloperski prowadzi równoległe prace nad grą, która będzie jej drugą, obok "Wiedźmina" marką własną. Gry "Wiedźmin" są oparte o bestsellerową serię opowiadań i powieści Andrzeja Sapkowskiego.

Spółka CD Projekt Red, producent i dystrybutor gier komputerowych, miała 0,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 4,13 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 17,68 mln zł wobec 15,76 mln zł rok wcześniej.