Kampania prowadzona jest w prasie, radiu i poprzez nośniki zewnętrzne m.in. w Warszawie, Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie i w Zielonej Górze. Wśród poszukiwanych pracowników są m.in. specjaliści IT, finansiści czy też osoby ze znajomością niektórych języków obcych - np. japońskiego, holenderskiego, węgierskiego lub języków skandynawskich.

"Poznań jest miastem z najniższym w Polsce bezrobociem, ale wciąż poszukuje profesjonalistów. Podjęta z inwestorami współpraca ma zachęcić specjalistów z całego kraju do pracy w Poznaniu. Kampania +Poznań daje pracę+ pomoże zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom poszukującym zatrudnienia" - poinformował w czwartek PAP Rafał Łopka z biura prasowego Urzędu Miasta Poznania.

Jak dodał, Poznań jako miejsce z bardzo rozwiniętym sektorem usług nowoczesnych oraz perspektywą otwarcia kolejnych centrów tego typu w 2013 r. poszukuje profesjonalistów z wielu dziedzin.

Reklama

Istotnym elementem przedsięwzięcia jest platforma internetowa www.poznandajeprace.pl z ofertami pracy w poznańskich firmach.

"Uruchomienie strony internetowej łączącej specjalistów z różnych branż z największymi firmami w mieście i okolicy to działanie prorynkowe. Jak wskazują inwestorzy, w Poznaniu pojawia się coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów. Kampania +Poznań daje pracę+ ma wesprzeć przedsiębiorców w znalezieniu profesjonalnej kadry dla swoich działań" - powiedział prezydent miasta Ryszard Grobelny.

Zamieszczone na stronie ogłoszenia pochodzą m.in. od firm zrzeszonych w ramach projektu Konsorcjum Marki Poznań. W przedsięwzięciu uruchomionym w 2011 roku biorą udział najważniejsze spółki działające w stolicy Wielkopolski - Solar, Solaris, Nivea, Volkswagen, Grupa Allegro czy Komputronik.