„Londyńskie lotnisko Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej” – poinformowała wczoraj spółka na swojej stronie internetowej.

Spółka Janusza Filipiaka przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy portu o nazwie WorldPoints. Platforma informatyczna ma zintegrować całą sieć handlową lotniska. Program umożliwia klientom gromadzenie punktów na zakupy dokonane na Heathrow i obejmuje wszystkie punkty sprzedaży oraz parkingi samochodowe na terenie kompleksu lotniskowego, a także kolej Heathrow Express.

Strefa handlowa Heathrow notuje najwyższą sprzedaż detaliczną pośród wszystkich lotnisk na świecie. Przychody ze sprzedaży sięgnęły tam 1,7 mld funtów w 2011 roku. W rankingu Skytrax sklepy londyńskiego portu zostały uznane przez pasażerów za najlepsze na świecie.

W ramach programu lojalnościowego wdrażanego przez Comarch pasażerowie będą mogli wymieniać punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More – wytłumaczyła spółka w komentarzu.

Reklama

Lotnisko Heathrow odnotowuje co roku największe natężenie ruchu lotniczego na świecie.

>>> Czytaj też: Polskie spółki globalne: Comarch